Saturday, June 27, 2015

Keliru

Tiba-tiba rasa sedih.
Tahu apa penyebab sedih.
Cuma tak tahu perlu ke tak rasa sedih dgn benda tu

Separuh jiwa pesan tak perlu sedih.
Tapi rasa macam nk tido sepanjang hari taknak fikir apa-apa

Kuikuikui

Harini bangun sahur lambat.
Terjaga dah pkul 4.50.
Tido balik. Bangun2 pkul 5.28.
Azan 5.38..

Sempat la minum susu, makan kurma
Kalau bangun awal pn, tu jugak menunya.
Cuma bole makan dengan tenang sambil berangan.
:p

---------

Ke sebenarnya lebih pada rasa rindu?

Thursday, June 25, 2015

Kalau Dah Suka

kalau dah suka gambar tu,
akan gunakan gambarkan tu kt semua wallpaper.

kalau jumpa gambar tu kt internet cari dengan desktop,
nanti kt hp pn akan cari gambar sama.

contohnya macam wallpaper blog ni.
rasa macam sedap.
padahal belang-belang je. T_T

terus wallpaper desktop pn pakai gambar ni..
dengan wallpaper phone.

hew.

pernah try letak muka sendiri jadi wallpaper phone.
pastu rasa terkejut bila on display.
sebab cute sangat. lol
muntah..

actually lebih pada segan.
segan bila on display, ada orang kt sebelah.
takut orang tu pulak terkejut. cute sangat. lol

takyah muntah sgt puasa ni.


  
tak cantik sangat pn.
tapi rasa senang hati gitu.

Monday, June 22, 2015

Salam Ramadan

Assalamualaikum.

haritu ada tanya kt sorang member ni, apa azam ramadan dia? dia tanya balik, puasa pun ada azam ke?

sebenarnya bukan kt dia sorang je aku tanya. ada la dua tiga empat lima enam orang aku tanya soalan tu. tapi soalan dijawab soalan, dari dia je aku dapat. hew.

so, selamat berpuasa korang..!

motip sangat entry macam nak kena terajang ni.