Tuesday, August 04, 2015

#2

Pagi,

"kalau berani, jumpa mak abah la. kalau diorang setuju, aku ok.."
"kena jumpa mak abah kau ke? takyah laa. kita kahwin senyap-senyap. lepas tu baru bagitahu.."
"belum apa-apa dah tak respect kt parents aku. wali aku tu. nanti dah kahwin, macam mana?"

krik..krik..
 
Petang,

"Aku bagi tempoh kau 2tahun nak fikir betul-betul.."
*tepuk dahi* ingatkan da habis pagi tadi.
"lama sangat 2 tahun. sekarang jugak aku bagi jawapan. taknak. jagalah bini yang ada tu elok-elok.." 

13 comments:

  1. Hahahaa. Kalau aku jadi abang ngah kau, pagi ni jugak dia sarapan dengan ulam tapak kasut saiz 8!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko wakilkn abg aku pn boleh weh.. Haha

      Delete
  2. OMG....org punya jangan diusik...manisnye madu, pahitnya bermadu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. Baiklaa.. Tak usik orang punya..

      Delete
  3. erkkk... jaga bini sorang tu dahlaa pleasee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann.. Tapi bini dia mmg elok terjaga sbnrnya. Dr dia cerita lah. Haha

      Delete
  4. erkhhh .. shila menjadi rebutan ..
    jeles i ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak, tang mana direbutkan tu? Huks!

      Delete
  5. Replies
    1. Ehem! Hahahaha.. Jgn la terkejut sgt aku ada peminat..

      Delete
  6. sape shila...lama x baca blog hang wei...huhuhu (nurfei)

    ReplyDelete