Monday, June 22, 2015

Salam Ramadan

Assalamualaikum.

haritu ada tanya kt sorang member ni, apa azam ramadan dia? dia tanya balik, puasa pun ada azam ke?

sebenarnya bukan kt dia sorang je aku tanya. ada la dua tiga empat lima enam orang aku tanya soalan tu. tapi soalan dijawab soalan, dari dia je aku dapat. hew.

so, selamat berpuasa korang..!

motip sangat entry macam nak kena terajang ni.

4 comments:

  1. so ni akak nak tanya , apa azam ramadan awak cik shila? =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. azam eh? erm.. malu lah kak nak bagitau! haha

      Delete
  2. selamat berpuasa shila...rindu.

    ReplyDelete