Friday, April 06, 2012

Buat Diri Sendiri

------------------------------------------------------------  
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada dukacita dan rasa sedih; aku berlindung denganMu daripada lemah dan malas; aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan penindasan orang."
------------------------------------------------------------

sebak rasa tetiba hari jumaat ni.. T__T 

tenung diri sendiri dalam cermin lama-lama..

comel pulak tengok..
walaupun tak mandi lagi..!

betul laa orang kata..
beauty is in the eye of the beholder..
kah3..

sebenarnya..
banyak persoalan yang berada diminda..
banyak tanda tanya tapi takda kata kerja..
lalalaa..

ah..serabut..serabut..
nak ignore..tapi macam belom cukup kuat..

mahu redha..bukan pasrah..



rasa-rasa tadi macam nak meluah rasa..
tapi gagal pulak..
yeah..! aku memang sgt teruk dalam meluah perasaan..

lain kali laa aku cuba lagi eh..?

tajuk macam tak kene..
tapi malas nk ubah..
sila terima seadanya..
ngeh..!!

23 comments:

  1. hurmm..memang xpernah serius ko bab2 nak meluah ni kan..
    last2 nye ko wat lawak gak.. :p

    ReplyDelete
  2. apahal pulak ni shila? mcm ada masalah je. ce meset kat fb... :>

    ReplyDelete
  3. saya pun tak mandi lagi ni..wahahaha..:p

    ReplyDelete
  4. budak comel ni kan-kan-kan! serius aku ingat jadilah dia nak beremosi segala...

    btw: akak suka quote atas...

    ReplyDelete
  5. memang dah senget dah ni..haha..ko baik jmpe doktor..hua3..

    ReplyDelete
  6. basuh muka n tido smula..pastu mimpikn indah2...hehehe

    ReplyDelete
  7. kecelaruan emosi~

    *istilah kaunseling aku. hehe

    ReplyDelete
  8. comelnya dia kalu tak mandi. takyah mandi lah gitu..

    mood spoil jugek!

    ReplyDelete
  9. tak payah mandi dik..jimatkan air..hehehe...

    Errrr...ada masalah ke dik???? meh sini,citer kat akak....

    ReplyDelete
  10. ape yg difikirkan sangat tu?

    ReplyDelete
  11. muka yg baru bangun tdo..dan belum mandi.. adalah rupa paling cute skali..kan..kan.. :)

    ReplyDelete
  12. leh lak ko nyanyi cinta muku buku dalam tu kan.. ape kaitan ngan entri aku pun taktau. tapi, aku tau ko memang comel.. takyah cite pun tau
    (-_-")

    ReplyDelete
  13. its ok...bila rasa sedia utk berkongsi disini....kngsi la..jika tidak...itu kan hak peribadi tiap org....yang penting....take care yea...

    ReplyDelete
  14. ps....rietta pown bukan kenal sangat semua bunga2 nie...yang mana ada kt rumah jew yang rietta kenal....

    ReplyDelete
  15. Nget, kau pun cantik di mata aku.

    Tapi of course,

    aku lagi cantek kebabom jangan nak caras i okay you olls.

    ReplyDelete
  16. entry ini sudah lama....agak lama juga kamu menyepi ya.

    ReplyDelete
  17. tu ar... tertunggu2 gak apa yang nak dikata... hehehe

    ReplyDelete
  18. ni awatnya nii?
    meh2 pinjam bahu chemayyy
    :)

    ReplyDelete
  19. semuga terus meluah muahkan perasaan yg terpendam ;) hehe

    ReplyDelete
  20. mcm pelik nmpak kau luahkan perasaan

    haha

    kejam x komen ni?

    ReplyDelete