Wednesday, March 28, 2012

Usaha Tangga Kecantikan..

"Shila..nanti ko lepas solat, ko pakai laa ni kat muka..." sambil tunjuk Simple moisturiser..

"err...rajin pulak aku nak pakai..."

"ko nak tau ape aku guna..? aku bla..bla...facial...bla..bla..bla...toner...pitera SKll...bla..bla...mosturizer...bla...bla..."

"err...faiz aku kan guna.............."

"diam..aku tak abis cerita lagi...bla..bla...toink..toink...bla...bla lagi...bedak alas Garnier..." sorry...aku tak simpan ape langsung ape dia bagitau semalam........ sikit-sikit je ingat...

"bagusnya..rajin gila kau...!"

"okeh..ko dah bole cerita..ko pakai ape...?"

"aku..? aku guna pencuci muka je..lain-lain aku tak rajin pulak nk tepek..." T___T

ambik kau..!

lelaki lagi concern..nampak gila aku pemalas..
bajet muka takde masalah laa kan..
padahal jerawat bersepah je..
tone kulit pn tak rata..

tapi mengidamkan kulit yg gebus + mulus..

pergi mam***tuttttt...!!!


24 comments:

  1. erkkk...
    yang cakap and pakai bla bla bla tu lelaki ke?
    kehkehkeh...

    bagus ar akak ni simple je..:DDD

    ReplyDelete
  2. heh3! kan...kalo dah malas!
    cam akak gak la...kiter seluper~

    ReplyDelete
  3. sama! sama! aku pun guna pencuci muka je
    malas ah nak tempek kerim2 bagai

    huhu

    ReplyDelete
  4. ai ai, kita cukup tak istiqamah kalu bab bercantik2 ni. tu kenkadang kunun beli la krim itu ini last2 pass kt kwn sbb tak pakai sangat pun. kita guna natural beauty je kofkofkof XD

    ReplyDelete
  5. haha saya just pakai pencuci dan toner je, dah. huhu malas gak nak pakai macm-macam tak serasi. rasa tak selesa.

    ReplyDelete
  6. lelaki kah itu? gilalah. susah nak jumpa lelaki mcm tu haha.

    samalah. guna pencuci muka je hehe

    ReplyDelete
  7. sama laa.. xpakai toner ke.. mosturizer ke..

    mmg nampak cam pucat je muka.. jerawat pon biar ajer.. hehehhehe

    ReplyDelete
  8. haha sama la kita. malas la nak tempek segala mak nenek bedak ke apa. rimas!

    ps. lelaki pun ret jaga nak compare dgn sy. hihi.

    ReplyDelete
  9. ramai lelaki zmn skrg yg muka nya lg licin dr perempuan kan.. hahahha !

    ReplyDelete
  10. saya sempoi jerr...sebab tak tau nak tarah macam mana memang x cun...hik3

    ReplyDelete
  11. selalunya pompuan je yg consern sal penjagaan muka.. sila rajinkan diri la..

    ReplyDelete
  12. xpe..senang2 pakai purdah..fullstop..haha..

    ReplyDelete
  13. laa.. laki ke yang cakap sume tu? aku ingatkan pompuan.. aku tak pernah tau pun pebende yang laki tu sebut.. err..

    ReplyDelete
  14. tajuk yg best.. usaha tangga kecantikan ! hahaha..

    tonyoh ngan kunyit muka tuh..selalu tengok jiran india belakang rumah ni buat..hihihi..

    ReplyDelete
  15. lelaki yg kateri pinkkot yg alert.. :D.. okjugak kan.. die memberi cdgn pd kiter.. kwn lady ade jugak yg mcm tu.. :D.. suke dgr die berceloteh..

    ReplyDelete
  16. ikut keadaan la kan ...kalau rajin..hehe

    ReplyDelete
  17. giler pemalas ko senget... aku?lagi la pemalas kuasa 2.tak kuasa haku lerr...
    #ayat dah mcm ayat iklan nget.
    Gambar Semasa Majlis Pertunangan Liyana Jasmay

    ReplyDelete
  18. saya memang bab-bab ni memnag pemalas sari dulu lagi.hahaha

    dahsyat doh laki pun lagi hebat hal-hal gini! hahahaha :D

    ReplyDelete
  19. eh lelaki ke yg bla bla bla tu?
    hebat -,-"

    ReplyDelete
  20. errr.tp kite pun hanya cuci muka
    je.lain2 xbg sentup kt muka.haha
    pehh...ikut tips laki :p

    ReplyDelete
  21. Shila,

    Peliknye lelaki itu... tak pulak pelik kat kamo..hikhikhik... Mesti lelaki itu metroseksual! Tangan mesti pkai krim...ngeh ngeh ngeh ;p

    Sy pun malas gak nak belek2 muka ni tp klau jerawat tumbuh seketul rasa nak nyorok bwh meja... huhuuu

    ReplyDelete