Monday, January 02, 2012

Harapan 2012...

da masuk tahun baru.. 2012..

2011..?
ape jadi 2011..?
aku macam hilang ingatan kejap..
aaaahhh...malas nk ingat..

macam frust je kan ayat..?
sikit la..


tahun ni..
ada satu perkara aku nak sangat capai..

eh..dua perkara laa..
tapi bukan tiga ke..?

erm..
banyak je..

tapi yang utama, satu perkara tu..
da lepas tu, baru fikir yang kedua ketiga dan seterusnya...

tapi kalo dapat sambil menyelam minum air..
nice gak..hohohoh..

owh..
tahun lepas tahun aku banyak main kertas...
tapi sekarang mampu tengok je kertas-kertas tu..
tak dapat main, dapat tido sebelah kertas2 kalerful tu pun jadi la..
sedih.. T__T

aku rasa kerastangan aku bole dibanggakan..
puji diri sendiri boleh..?


cantikkan..?
sendiri puji lagi.. pu..pu..pu...


hati aku dah sedikit hilang pada blog ni..
makin malas nk menulis..
macam takde benda nk cerita..
mungkin kene belajar membuat penulisan yang lebih matang..
tapi lagi laaa malas..

demmm..
ape aku rajin ni..??
+___+

16 comments:

  1. jgn malas2..taip dan terus taip


    cantik la bunga kertas tu..

    ReplyDelete
  2. Rerejin laaa update..moon suka jerrkk baca entry kat blog nieee...

    ReplyDelete
  3. ayat last... legend! " ape aku rajin ni??" hehehe

    ReplyDelete
  4. miss senget:kita rasa kan awak boleh get involved into card making bisnes..buatlah kecik2 dulu..ramai tau yang buat bisnes handmade card nih!!!!

    kita sokong awak!

    ReplyDelete
  5. buat bisnes? menarik gak tu kan?
    mana tahu ada kawan-kawan tempah ke...


    nama dibalik nama...

    ReplyDelete
  6. selamat tahun bau dik...semoga impian mnjadi knyataan...

    ReplyDelete
  7. gua pon sama.dah malas nak updet blog.blogger tak sejati betul :p

    ReplyDelete
  8. kerastangan ko memang cantik la... awesome

    ReplyDelete
  9. rajin2lah singgah ke teratak aku..

    hahaha.. XD


    past it past..
    fokus untuk tahun baru pulak lah..

    ReplyDelete
  10. Selamat tahun baru , si pemalas . =)

    ReplyDelete
  11. xpe tulis je..walaupon ko malu2 ble org nak bce...tulis je...kan sebenanye suke je ble ade org nk bce kn?..ahaha kn2?

    ReplyDelete
  12. slmt thn baru miss.. :D...

    teruskan menjadi blogger tau..

    teman lady :D..

    ReplyDelete