Wednesday, January 25, 2012

Habis Sekelip Mata..

Tadi teman adik gi UTM skudai..setelkan urusan penginapan untuk rombongan kursus dia kt UMT dia bulan 3 nanti.. setelkan kunun..takde laa setel sangat sebenarnya..

jadi pengarah program tu.. aku panggil ketua program, dia tak nak terima.. ciss betul.. sama je kot..? siap plan nk pergi singapore..sakan ko dik..! dapat peruntukan da laa sikit je.. =P

siap hal dia, kitorang terus pi angsana.. bukan aku dengan dia je..ada kakak dengan anak dia ikut sekali.. angan-angan nya nak pergi kedai buku...nk habiskan voucher buku adik.. sekali tengok ramai gila orang.. fuh..

jalan-jalan cari barang lain..masuk UO, capai tu..capai ni..capai tu lagi.. capai ni lagi.. macam best je kan..tengok troli tak penuh, capai lagi.. =__="

daa..!
sekelip mata je duit hasil penyimpanan syiling selama setahun lebih sikit habis..

gambar sebelum bertukar jadi duit kertas

berat duit syiling ni 4.45kg...

soalannya :

cuba teka berapa keping duit syiling 5sen yg berjaya aku simpan..? =P

18 comments:

  1. alaaa.
    nape tak tukar ngan chemay?
    nak buda basuh baju kat mesin tuuuu

    ReplyDelete
  2. aku tak nak jawab... tp aku nk ckp awesome je kt ko...

    first time aku puji org... hehehehe

    ReplyDelete
  3. malas la nk jawab..
    t sian lak ko nak siapkn adiah tuk aku..hihi

    ReplyDelete
  4. wahh banyaknyaaa. kalo zaman dok asrama dlu, syok la dpt byk cenggini psal nk buat call mak, hee.

    ReplyDelete
  5. duit zaman sekarang memang sekelip mata boleh abisss!!...

    dik..akak fail math...kahkah.

    ReplyDelete
  6. hahha tak reti nak jawab... hehehe

    ReplyDelete
  7. ada sekeping jerr nampak duit 5 sen tu..hehe

    spontan K

    ReplyDelete
  8. entah lee.....nampak banyak keping tu....

    ReplyDelete
  9. tak retilah dik nak kira.....bnyak sangat...

    ReplyDelete
  10. 4.45x10^5=jumlah duit siling 5 sen tuh

    ReplyDelete
  11. as salam..
    alahai..comel je kumpul duit syiling banyak2

    :p


    hm..4.45kg..rm 200+ ?
    erk. pakcik takde pun baucer tu. mana nak dapat? kalau dapat, jual la kat pakcik. pakcik balik, dapat shopping buku banyak2.

    haha~

    erk. tak dapat buka blog. wuuu

    ReplyDelete