Thursday, January 19, 2012

Aku Rindu

Rindu...
Berharap dia bertamu dalam mimpiku..

Rindu...
Ingin bersama dia selalu...

Rindu...
Mahu meluahkan tapi aku malu..


COP...!

kat sini tak bole berjiwang-jiwang sangat..
kejap lagi konfem jadi bahan..

tahap orang baca blog ni depan aku..
baca kuat-kuat pulak tu..
sambil gelak-gelak tanpa ragu..

memang bisa buat aku merah-merah pipi..
walaupun ikut hati nak je bagi kaki..

"malu orang baca..tapi sebenarnya suka..."


memang la..tapi jangan laa baca depan aku..
nak baca, baca laa diam-diam..


ni kau punya sengih tu mampu membunuh jiwa tahu...?


*PROTES*

28 comments:

  1. hahaaaaaa... memahami... nice... erkkk windu caper tu? bf lettew?;p

    ReplyDelete
  2. syh.. baca diam-diam la nih sambil gelak sorang-sorang. hehe. semoga hilang la rindu tuh.

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha.....nak gelak kuat2 depan lappy buleh?

    ReplyDelete
  4. tak gelak pon, tapi gelak dalam hati je. hehe ;)

    ReplyDelete
  5. hahahahahaha ada ke kwn2 baca blog? ai rahsiakan, takut malu bila diorang baca kuat2 cmni..hehe

    ReplyDelete
  6. Ehemm ehemmm...
    Ce upload sket gambor penyenyum tuuu...

    ReplyDelete
  7. hahahah...xleh nak gelak kat ofis ni.senyum ngadap laptop ni pon orang dah pndang semacam. :p

    ReplyDelete
  8. kui3...bila nget merindu..jgn main2..hihihhihi..elok2 pulak ayat antri tu mcm pantun kan...baguih!

    ReplyDelete
  9. lady sembunyikan blog lady.. huhuhuhu..

    ReplyDelete
  10. sudah tentu kau rindu aku, kau mimpi aku hari tu.

    ReplyDelete
  11. hahaha...
    :D

    saya dah tersengih kat sini dah..:PPP

    ReplyDelete
  12. haaa haaaa..rindu sape tue... meh arr gosip2 sket kat moon..hehe

    ReplyDelete
  13. hahaha...minah jiwang la ni...
    rindu i kn kn kn..ahaha

    ReplyDelete
  14. sy malu tapi mahu.eehehe

    jom jiwang2 sis^^

    ReplyDelete
  15. hahha..memang senget tol laaa.....haha

    ReplyDelete
  16. akk nak jemput badin gelak sekali bulih dop??

    muekekeke

    ReplyDelete
  17. jiwang kekadang boleh jadi peneman diri tika kesunyian..jiwang mengingatkan masa2 yang girang,kini tidak lagi..

    selamt malam sis...

    ReplyDelete
  18. kahkahkah,gelak pecah perut terburai jahit balik..senget jiwang HAHAHA..

    nice lar ohsem!!

    ReplyDelete
  19. sama la...malu betul kalau orang baca blog kita depan2..aihh.

    ReplyDelete
  20. sesekali berjiwang mcm best jugak.. hihihi.. senyum kambing tu sebenar mcm mana ye geng?

    ReplyDelete
  21. hehek, . . . comel jek, . . . lawak pun ade, . .

    ReplyDelete
  22. as salam..
    alahai mish. ber-guling2 la pulak rasa masa baca ni.

    nak2 dah jumpa depan2 kann~
    :p


    hehe..pakcik taak reti buat entri2 yang ada ayat yang hidup macam ni

    :)

    ReplyDelete