Saturday, December 10, 2011

ya atau tidak..

pagi tadi ade pesonaliti test..
untuk pegawai perkhidmatan pendidikan siswazah..
kat melaka..
ye..aku sekarang kat melaka..
lepak umah kakak sat.,

kt kertas soalan tu dia tulis
Ujian Personaliti Sidek..

soalan objektif..
pilihan soalan ya/tidak je..

160 soalan..
tapi aku paling ingat soalan last dia..

Anda tidak pernah cemburu bila kekasih atau orang yang anda sayang rapat dengan orang lain..

aku jawap YA untuk pertama kali..
kahkahkahkah...

tetiba rasa nak tuka jawapan..
tapi apekan daya..
aku baru perasan tak bawak pemadam pun pergi test tu..
mungkin aku sorang je kot jawap macam tu..?
mana bole TAK PERNAH cemburu langsung kan..?

siapa Sidek tu eh..?

20 comments:

  1. penah wat ujian nie..
    tp cuak r soalan byk giler nk kena jwb. grrr..
    :P

    ReplyDelete
  2. ah teringin nak jawap soalan2 camtu.. aku gurl sikit suka benda2 camnie hahaa.. btw asal ko nak tipo2 lak.. kalau ko xde rezeki ko tipo camner pown xkan dpt

    cis, aku kecewa dgn ko senget kecewa sgt! T__T

    ReplyDelete
  3. ya, anda diterima berkerja di syarikat kami iaitu sekolah anak anak istimewa :)

    ReplyDelete
  4. owh..

    jawapannyer mesti la tidak,
    sama ngan soklan "anda tak penah marah?" kalo ngko jawab 'ya', alamatnyer...

    x sanggup nak cakap keh3

    ReplyDelete
  5. banyaknya soalan nak kena jawab...nak tahu jugak sape sidek tu..???

    ReplyDelete
  6. kalau soalan byk sgt, aku selalu tinggalkan je paper. #swag

    ReplyDelete
  7. tau np soklan tu wujud?
    sbbnye...
    cikgu kena habiska banyak masa dengan anak murid so cikgu x ley la jeles bila partner dia ada rapat ngn org lain or tup2 nanti dia dapat madu ke ape...ahahaha...

    ReplyDelete
  8. Sidek tu tukang kebun kat belakang JKR di tempat aku.. menjawab soalan tak? hihihi...

    tak pernah ada pengalaman dlm test mengetest ni..kalau jawab semua 'Ya' tak boleh ke?

    ReplyDelete
  9. ain ain....
    ish ish ish~

    ReplyDelete
  10. bapa misbun ..mesti betul jawapan nih...hhe

    ReplyDelete
  11. good luck tuk test tu..
    ade soalan berulang kan?
    jwpan sama x? depan dan belakang..

    ReplyDelete
  12. haha. banyak soalan tu, soalan last jugak ko ingat ek nget

    ReplyDelete
  13. soalan yg aku juga nak tanye.kot ye pon die buat soalan..xyahla menamakan set itu dengan name bliau..kah3!

    ReplyDelete
  14. cuma jawapan...
    tetapi lebih baik daripada kau tidak menjawabnya langsung,kan.

    ReplyDelete
  15. seronok jawab soalan macam nie..kadang2 boleh mengundang kelucuan dalam diri..hehe..:)

    ReplyDelete
  16. nget nget: haha soalan tu juga yg aku jawab 2 minggu lepas. susahkan kitorang jek hahaha....

    ReplyDelete
  17. awat tk mintak retas lain.. kata silap .. hehehe

    ReplyDelete
  18. sidek.. orang yang buat soklan tu kut...

    ReplyDelete