Friday, December 23, 2011

Selamat Bercuti..!!

selamat bercuti semua orang..!!

aku pun bercuti gak..
bercuti dari tulis blog jelaa tapi..

kahkahkah..
gelak macam laa lawak sangat..
sikit pun tak lawak..

tak sabar nk jumpa anak-anak sedara..
malam ni kakak sampai..

ceyh..tak sabar laa sangat..
padahal jumpa diorang ajak gaduh je..!!

dapat tugasan baru...
member kakak mintak sulam tudung lagi..

woah~ keje ada tak siap-siap..
tapi ok kot..
bila masa padat..
kita akan lebih menghargai masa..

ye tak..?

alaa..tak nak sokong ke..?

sebab tak cukup sokongan, sampai sini je laa aku tulis..

merajuk..!!

geli nak merajuk-rajuk..
tak tau napa sekarang ni gedik berganda-ganda.. x__x

lama rasa tak tepek gambar kt post entry..

17 comments:

  1. wa...kite pon nk cuti..cuti stdy week ..yey balik umh..
    selamat bercuti bebeh!

    ReplyDelete
  2. wa...kite pon nk cuti..cuti stdy week ..yey balik umh..
    selamat bercuti bebeh!

    ReplyDelete
  3. ala, ko cuti blogging ke? aku nak baca blog mana lak nanti?

    ReplyDelete
  4. ololo.. xyah cuti tulis belog.. aku rindu nnti... kekeke ~

    ReplyDelete
  5. eh3 tajuk entri kita hampir sama

    itu tandanya???

    lalalala

    SELAMAT BERCUTI

    =_=

    ReplyDelete
  6. pada saya..kesibukan menjadikan saya terasa 'hidup'.. jgn cubit anak2 buah tuh!

    ReplyDelete
  7. solamat bercOti.. KL jem rabak2 tadi hehehe

    ReplyDelete
  8. kite budak skola dah nk habeh cuti nie -,-

    ReplyDelete
  9. owh,kamu pandai menyulam tudung ya?
    nanti upload la 1 gambar mahu share lihat hasil kreatif kamu. =)

    ReplyDelete
  10. Kahkahkahkahkah.. Gelak macam laa lawak sangat... ;D


    Selamat bercuti, cuti² jugak, jaga diri..

    ReplyDelete
  11. miss,

    kalau put on effort sulam tudung,

    boleh bukak bisnen sulam tudung, sulam baju...

    raya nanti kayo..

    gunting kertas...kayooooo jugek :D

    have fun miss, jangan merajuk sangat. nanti pakwe lari..

    ReplyDelete
  12. perhh wanita melayu terakhir la ko nget.. sulamm kot.. jeles aku..

    ReplyDelete
  13. adik...ada masa free tak..sulam plak tudung akak..bleh..kahkahkah.

    ReplyDelete
  14. kau reti menyulam?kau?

    iyeke?



    mencik!

    *sebab rasa macam aku sorang je loser.

    ReplyDelete
  15. miss pandai sulam tudung ke?

    ajarin deh...

    ReplyDelete
  16. mana tudung ko sulam?

    nak tengok..

    aku baru nak aktif..

    ko pulak bercuti..

    ReplyDelete