Thursday, December 29, 2011

Penenang dan Penggugat Jiwa








aina budak cekudut..
da 9bulan..tapi berat baru 6kg..
minum susu takmo..
makan pun susah..
8bulan pn pakai baju newborn lagi...

dayah kakak dia pulak..
baru nak masuk 3tahun..
berat da 17kg kot..
17kg tu berat aku masa darjah satu dulu tau..

nampk tak masing-masing muka tak mandi lagi..
muahahaa..
orang yang ambik gmbar pn xmandi gak lagi..
tapi kalo letak..
orang tak tau kot tak mandi lagi..

nampak penyayang kan cerita pasal budak-budak..
kahkahkah..
naik 1 point..!

17 comments:

  1. baby tak mandi pun masih tetap comel.......

    ReplyDelete
  2. entah kenapalah....


    bau budak yg belum mandi busyuk2 masam sayang banyak2 pun takpe...


    tapi bau org dewasa yang belum mandi...


    mashaallah....

    ReplyDelete
  3. ko dah bagi tau.. orang dah tau lah ko tak mandi lagi.. hahaha.. XD


    budak kecik comel..

    teringat kat anak menakan aku..

    ReplyDelete
  4. ye..tgk pun tahu tak mandi lagi..hehe

    cumilnya aina :)

    ReplyDelete
  5. comel3...
    wahh..cukup satu ciri2//heee

    ReplyDelete
  6. anak ko nanti mcm nilah Nget..

    ReplyDelete
  7. nget nget.. ingatkan sapa la sangat punye blog. Header tu bile ko tukar? aku tak perasan pon? :P

    Budak tu comel.. nak pinjam jap boleh? heeee

    ReplyDelete
  8. oit apasal biar kanak2 main luar tanpa pengawasan org dewasa ni? hahaha

    comel wei.nak pinjam nak pinjam.

    ReplyDelete
  9. x mandi lagi?
    waaaa... busuk2..

    hehehe.. comelnye budak2 ni..

    ReplyDelete
  10. aha..nampak taik mata setempet di situ..:P

    ReplyDelete
  11. comel..tak mandi pun 2-2 comel.adik syafiq yg terlebih daging.dah 8kilo lbh skrg ni.br 5 bln.lenguh tgn ummi dukung.


    bestnyer main kat pandai ke budak2 ni?

    ReplyDelete
  12. ololooooo tomey tomey.... bak kata boboi... comel! :)

    ReplyDelete