Thursday, April 22, 2010

Mulakan hidup baru

owh...aku sgt stress...!! lg stress bl fikir psl ms depan..klu mampu ku hentikan masa..x__x.. aku kene hadapi..jgn mnyerah kalah sbelum bertanding..aku ni hmpir2 je putus asa..aku rs teruk bodo sgt bl aku berdoa esok aku da xpjg umur..bodo..!! mcm laa amalan da cukup..ni be cubaan dunia..senget je rasa..bodo x abes2..!!

kayuh slow2..insyaAllah everything akan baik2 aja..skrg aku kene fokus on siesta..cmne nk run.. aku kene paham sistem aku gune..owh..pening..!! aku mmg suke main ngn komp..tp bukan main ngn language2 yg aku xpaham..!! aku mencik~...huwaaa~...tgk skrip die pon aku da pening..hakhak~..nk run bole jek..tp rs cm sakit ati je bl tgk ade error...skali run bukan sminit..dua minit...2jam pon aku leh tggu lg..ni mkn ms sminggu..!! siap ng error mmg aku rs cm nk hempas je komp tu..walaupon yg salah adalah aku..kah3..tu laa manusia..salah sndiri, yg kene hukum pihak lain..ms ni aku rs otak aku da tepu..tp xtau tepu ngn ape..ngn noda2 dunia kot?? adesh..

berubah laa wahai diri..demi kebaikan diri sndiri di masa hdpan..tolong laa hmba Mu yg lemah ini~ bl tgk je komp tu, aku rs nk nanges..sobbing..T__T tu laa..wat keje last minit lg..padan muke diri sndiri..hamek ko..kah3..bole laa plak aku gelakkan diri sndiri..mengong tul..

Wednesday, April 21, 2010

sedarla wahai diri

akhir2 ni aku lg byk tido..tido..tido..tido lg..
aku tau makin hari tugas perlu aku laksanakan makin byk..

adekah dgn tido tu mnandakn aku dlm usaha melupakn tugas yg diamanahkan?
mane pegi smgt aku?? mane pegi keinginan aku?
dgn cara cmni, bole ke aku capai ape yg aku nak??

sila kuat smgt...!! cayok2..!!
xde sape leh ubah diri klu kite x ubah sndiri..
perlu sntiasa memotivasikan diri..

ohoh~..tp skrg tgh ngadap blog..ahaks...!!
dah2..wat keje..

ehem

yeyeah...!!
org wat blog, aku pon nk wat blog gak..
hukhuk..!!
gediks you...
byk niat aku wat blog ni..
hrp2 sumenye ade improvement..
amiin..=)

dengan ini, aku mngucapkn selamat dtg utk diri sndiri ke alam belog2 ni..
dengan rasmi nye merasmi belog ini..yeah..!!